четвер, 25 жовтня 2018 р.

«Мій сімейний лікар»



Одна з болючих тем сьогодення – медичне обслуговування. 24 жовтня у бібліотеці-філії № 9 відбувся захід під назвою «Мій сімейний лікар». На зустріч була запрошена лікар-терапевт Луцького центру первинної медико-санітарної допомоги № 3 – Братченя Тетяна Дмитрівна.

Користувачі бібліотеки виявили жвавий інтерес до живого спілкування на теми збереження здоров’я та профілактики захворювань, були обговорені питання сімейної медицини, спадкові захворювання та їх попередження, особливості поведінки та способу життя, як швидко і оперативно працює «Швидка допомога».

Зустріч пройшла дуже цікаво, присутні одержали вичерпні відповіді на всі питання, що їх хвилюють та отримали цінну інформацію щодо власного здоров’я та здоров’я своїх близьких.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Голодомор 2018

Одна з найстрашніших сторінок в історії України— Голодомор, який призвів до небачених безневинних жертв. Кажуть, що минуле не належить ніко...